Praktische informatie

Betaling
Verzending van facturen en het afhandelen van betaling is overgedragen aan Infomedics. 
Bent u verzekerd voor tandheelkunde, dan gaat de nota eerst naar de verzekeraar.
Een mogelijk niet-verzekerd deel wordt daarna weer aan u berekend.

Voor vragen over betaling of het treffen van een regeling kunt u Infomedics bellen.

Uw rekening digitaal of op papier?

U kunt uw rekening zowel digitaal als op papier ontvangen.
Infomedics verzorgt de papieren rekening (per post) en de digitale rekening (per e-mail). Geef uw voorkeur aan ons door.

Digitale rekening van Infomedics

Wilt u uw rekening digitaal ontvangen, geef dan uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer aan ons door. U ontvangt de digitale rekening op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Na het uitvoeren van de extra controle (sms-verificatie) kunt u uw rekening downloaden en direct betalen.

Papieren rekening van Infomedics

Wilt u uw rekening per post ontvangen, geef dan uw adresgegevens aan ons door. U ontvangt de papieren rekening op het adres dat bij ons bekend is. U kunt uw rekening herkennen aan de roze envelop.

Klik hier voor meer informatie.


Infomedics contact / vragen: 
036-203 19 00 of www.infomedics.nl

Afspraak afzeggen
We begrijpen dat het kan gebeuren dat u door omstandigheden een afspraak moet afzeggen. 
Wilt u dit uiterlijk 48 uur van te voren doen?
Anders zien wij ons genoodzaakt de gereserveerde tijd en kosten in rekening te brengen. 

U kunt uw afzegging inspreken op ons antwoordapparaat of per e-mail doorgeven.

Uw gegevens
Uiteraard gaan wij uit van de juistheid van aangeleverde adres- en verzekeringsgegevens.
Eventuele gevolgen van niet of te laat doorgeven van wijzigingen kunnen wij helaas niet voor onze rekening nemen.